Za nami mecze ćwierćfinałowe Pucharu Polski, po których poznaliśmy najlepszą czwórkę tegorocznej edycji. Przed nami półfinały. Kiedy zostaną rozegrane? Transmisje w Telewizji Polskiej.
W grze o zwycięstwo w tej edycji Pucharu Polski pozostały cztery zespoły. Z turniejem dość szybko pożegnało się kilka czołowych drużyn PKO BP Ekstraklasy. Lech Poznań, Raków Częstochowa czy Cracovia odpadły z rozgrywek już na początku rywalizacji. Po ćwierćfinałach do tego grona dołączyła też m.in. Jagiellonia Białystok.
Jako pierwszy do półfinału awansował Ruch Chorzów. Pierwszoligowiec pokonał występującą w PKO BP Ekstraklasie Koronę Kielce 2:0.
W środę 26 lutego z awansu cieszyły się Pogoń Szczecin i Legia Warszawa. Portowcy wygrali po dogrywce z Piastem Gliwice 2:0, a zespół ze stolicy pokonał w kontrowersyjnych okolicznościach Jagiellonię Białystok 3:1.
W czwartek do tego grona dołączyła Puszcza Niepołomice. Zespół Tomasza Tułacza po dogrywce okazał się lepszy od Polonii Warszawa. Spotkanie w stolicy zakończyło się wynikiem 2:1 dla przyjezdnych.
Półfinały zostaną rozegrane na początek kwietnia (2-4 IV), a mecz o trofeum 2 maja na PGE Narodowym w Warszawie. Wciąż możliwe jest, że dojdzie wówczas do derbów stolicy.
Losowanie par półfinałowych w niedzielę 2 marca, podczas "Sportowego wieczoru" w TVP Sport (godzina 20:15). Ceremonię poprowadzi Kacper Tomczyk, losować będzie Jakub Wawrzyniak, a nad przebiegiem tego wydarzenia z ramienia PZPN będzie czuwał sekretarz generalny Łukasz Wachowski.
Puchar Polski 2024/25. Lista uczestników 1/2 finału
PKO BP Ekstraklasa (3): Legia Warszawa, Pogoń Szczecin, Puszcza Niepołomice
Betclic 1 Liga (1): Ruch Chorzów
Nagrody za Puchar Polski 2024/25
– zdobywca Pucharu Polski: 5 milionów złotych netto
– finalista: 1 mln zł netto
– półfinaliści: 380 tysięcy zł netto
– ćwierćfinaliści: 190 tys. zł netto
– przegrani w 1/8 finału: 90 tys. zł netto
– przegrani w 1/16 finału: 45 tys. zł netto
– przegrani w 1. rundzie: 15 tys. zł netto
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.